Posiadamy rozwiniętą sieć sprzedaży kooperujących sklepów motocyklowych Polsce



Od 2015 roku współpracujemy z najlepszymi europejskimi markami motocyklowymi – Royal Enfield, Renthal i Yamaha. To stali klienci naszych produktów. Ta współpraca rozpoczęła się od wspólnego punktu sprzedaży: oferowania prawdziwej alternatywy dla osób, które nie chcą jeździć dla przyjemności i pracują w branży mody lub makijażu.

Opracowaliśmy pełną gamę sprzętu jeździeckiego, od podstawowych, takich jak dżinsy i t-shirty, po odzież techniczną, taką jak kurtki, kurtki przeciwdeszczowe i spódnice. Wszystko w asortymencie możemy dostosować do potrzeb każdego klienta, optymalizując w ten sposób jego styl.

System był scentralizowany, wszystkie zamówienia wysyłane były partiami, niektóre bezpośrednio do kadry kierowniczej najwyższego szczebla – kierownika sprzedaży lub kierownika działu.

Rozwiązania te były nieefektywne i powodowały opóźnienia w dostawach od dostawców, co opóźniało terminy dostaw, a czasami skutkowało drastycznym zmniejszeniem zdolności produkcyjnych.

Z tego powodu postanowiliśmy zreorganizować naszą działalność, aby członkowie zespołu mogli skupić się na swoich mocnych stronach – zarządzaniu produktami, projektowaniu produktów i merchandisingu. Dzięki tej inicjatywie zwiększymy naszą konkurencyjność poprzez redukcję kosztów przy jednoczesnej poprawie jakości i zadowolenia klientów. Automatyzacja jest istotną częścią tego procesu, ponieważ pozwala personelowi lepiej wykonywać swoją pracę.

Możliwość wykonywania większej ilości i szybszej pracy to duża zaleta dla firmy. W rezultacie sieć sprzedaży musi być aktualna i funkcjonalna.

W latach 90. w Polsce było bardzo mało sklepów motocyklowych. Jedyne, które istniały, znajdowały się w USA i innych krajach europejskich.

Oprócz tego posiadamy własną fabrykę oraz prowadzimy produkcję rolną. Dzięki temu, gdy nie jesteśmy w stanie dostarczyć tego, czego potrzebuje klient, np. nowego typu kurtki motocyklowej lub dodatkowego rozmiaru w konkretnym kolorze lub fasonie ubioru, nasz dostawca jest w stanie zrobić to za nas.

Jednym z najważniejszych elementów motocykla jest jego siedzenie. Dobrze zaprojektowane siodełko może mieć ogromny wpływ na komfort i radość jeźdźca podczas długich podróży. Fotelik musi być wygodny do siedzenia, ale także zapewniać odpowiednią ochronę przed zagrożeniami drogowymi – szczególnie w przypadku przebić.

Instalacja nowego fotelika to kosztowne, skomplikowane i czasochłonne zadanie. Jedno rozwiązanie: zainstaluj poduszkę powietrzną w siedzeniu motocykla, korzystając z najnowszych technologii w tej dziedzinie.

W tym celu należy zakupić nowe siedzenie, które wykorzystuje system poduszek powietrznych z funkcją pamięci. Inne firmy sprzedają foteliki, które wykorzystują tylko taką funkcję pamięci i nie zapewniają lepszej ochrony niż foteliki standardowe – lub tylko nieco lepsze, np. na przebicia lub wyboiste drogi.

Zespoły sprzedaży mogą sobie pomóc, współpracując z siecią sklepów motocyklowych i wspólnie z kolegami.

Branża motocyklowa w Polsce jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju. W tej chwili tylko kilka marek otwiera swoje zakłady produkcyjne w Polsce. Fabryki te wykorzystują różnorodne umiejętności do sprawnej, szybkiej i łatwej produkcji motocykli – używają maszyn do szycia, współpracują z projektantami odzieży, współpracują ze sklepami motocyklowymi i producentami tkanin. Tradycyjną metodę szycia zastępują zautomatyzowane konfiguracje na maszynach CNC (przy użyciu drukarek 3D). Gdy produkcja osiągnie wymagany poziom wydajności, można poświęcić więcej czasu na zaspokojenie potrzeb klientów dzięki personalizacji ich odzieży i towarów. W rezultacie jakość wydruku znacznie wzrasta, a także oszczędności kosztów.

Ostatecznie cała sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sieci sklepów. Dobre relacje między dealerami motocykli a rowerzystami, kupującymi i sprzedającymi pozwalają na płynną sprzedaż.

Czym jest firma produkująca odzież motocyklową? Jakie są zalety sprzedaży motocykli i odzieży? Co najważniejsze, jaka jest rola producentów odzieży motocyklowej w naszej gospodarce?